Meta çatısı altındaki Threads, içerik üreticilerinin gönderilerinin nasıl performans gösterdiğini daha iyi anlayabilmeleri için platforma yeni analiz araçları ekledi. Şirketin duyurusuna göre bu güncellemeler, kullanıcıların içeriklerinin nerede ve nasıl keşfedildiğini daha ayrıntılı şekilde görmelerini sağlayacak.
Kullanıcılar artık “İstatistikler” panelindeki Etkileşimler bölümünde, gönderilerinin aldığı beğeni, yorum, alıntı ve yeniden paylaşım sayılarını ayrı ayrı görebilecek. Takipçiler sekmesinde ise takipçi artışının yanı sıra, takipçilerin en çok bulunduğu şehirler ve ülkeler, ayrıca yaş aralığı ve cinsiyet gibi demografik bilgiler de sunuluyor.
Buna ek olarak, yeni getirilen bir grafik sayesinde kullanıcılar, 7 ila 90 günlük bir zaman aralığında içerik performanslarındaki değişimi ve eğilimleri takip edebilecek. Bu sayede hangi içeriklerin daha fazla ilgi gördüğü daha net anlaşılabilecek.
Ayrıca Threads gönderileri, uygun olduğu takdirde Instagram ve Facebook’ta öneri olarak gösterilebiliyor. Artık kullanıcılar, içeriklerinin hangi uygulamalarda kaç kişi tarafından görüldüğünü de öğrenebilecek. Gönderi görüntülenmelerinin hangi platformlardan geldiği yüzdelik oranlarla raporlanacak.
Meta, bu geliştirmelerin özellikle içerik üreticilerinin kitlelerini büyütmelerine, görünürlüklerini artırmalarına ve takipçilerinin hangi içeriklere daha çok ilgi gösterdiğini anlamalarına yardımcı olmayı hedeflediğini belirtti.
Bu hamle, Threads’in sosyal medya rekabetinde daha güçlü bir konuma gelmek istediğini de gösteriyor. Zira platform hızlı bir büyüme içinde. Similarweb tarafından paylaşılan son verilere göre, Haziran 2025’te Threads’in iOS ve Android uygulamaları günlük 115,1 milyon aktif kullanıcıya ulaştı. Bu, bir önceki yıla göre %127,8’lik bir artışanlamına geliyor. Aynı dönemde X (eski adıyla Twitter), 132 milyon günlük aktif kullanıcıya sahipti ancak büyüme oranı %15,2 oranında geriledi.

Threads’in içerik üreticilerine sunduğu bu yeni araçlar, platformun X gibi rakiplerine karşı kullanıcı tabanını güçlendirme stratejisinin önemli bir parçası olarak değerlendiriliyor.
”ChatGPT’ye Günde 2,5 Milyar Komut Gönderiliyor!”haberimizin detaylarına buradan ulaşabilirsiniz!
FounderN Kimdir?
FounderN, girişimcilik dünyasının en güncel haberleri, inovasyon odaklı içerikleri ve ekosistemin her bir parçasına değer katan çalışmalarıyla, faaliyet gösteren dinamik bir dijital medya platformudur. 2020 yılında “Girişim Haberleri” adıyla başlayan serüvenimiz, Eylül 2024 itibarıyla FounderN kimliği ile, girişimcilik ekosisteminin ilham veren dinamik sesi olma yolculuğuna devam ediyor. FounderN; teknoloji, girişim ve yatırım dünyasındaki gelişmeleri yaratıcı ve yenilikçi bir perspektifle sunarak iş dünyasının liderlerini, yatırımcılarını ve girişimcilerini sizlerle bir araya getirir.
FounderN olarak misyonumuz, yalnızca yaşanan son gelişmeleri paylaşmak değil, okurlarımızı bu gelişmelerin aktif bir parçası haline getirmek ve ekosistemin sürdürülebilir büyümesine katkı sağlamaktır. Ekosistemdeki en yeni gelişmelerden haberdar olmak, büyüyen bu topluluğun bir parçası olmak istiyorsanız, bültenimize abone olabilir, sosyal medya hesaplarımızdan bizi takip ederek ilham dolu bu yolculuğa katılabilirsiniz.
Bizimle Keşfetmeye Devam Edin: İlginizi çekebilecek diğer #Gündem Haberleri için tıklayın!
FounderN LinkedIn hesabına buradan ulaşabilirsiniz.
FounderN Instagram hesabına buradan ulaşabilirsiniz.